Kapcsolat

Napenergia-támogatás

Lépjen kapcsolatba a Sharp PV Solar műszaki támogató csapatával

A következő témákban tehet fel kérdéseket:

- Napelem panelek
  (cseremodulok is)

- Akkumulátor megoldások

- Energiagazdálkodás

Küldjön üzenetet ezen kapcsolatfelvételi űrlap segítségével.

Kárigény bejelentése

Abban a valószínűtlen esetben, ha hibás terméket kap, kérjük:

1. Forduljon a kereskedőjéhez vagy a telepítőjéhez.

2. Ön vagy lehetőleg a kereskedője/szerelője regisztrálhatja a hibás terméket a Sharp eService - Register szolgáltatásban. A reklamáció benyújtása előtt regisztrálnia kell az eService szolgáltatásba. A regisztrációhoz kattintson az alábbi Sharp eService Registration gombra. Válassza ki a vásárlót, ha Ön a telepítő vagy a forgalmazó, és válassza ki a napenergia-kárigényt, ha Ön a végfelhasználó.

3. A bejelentkezési információkat a következő munkanapon e-mailben kapja meg. Ezekkel a bejelentkezési adatokkal lépjen be az eService Platformra, és ott adja meg az kárigényével kapcsolatos információkat.

Letöltések

A Sharp termékekhez tartozó összes letölthető dokumentumot megtalálja a letöltési központban.

A megszűnt panelek garanciális / jótállási feltételei és telepítési kézikönyvei szintén letölthetők.

A megfelelő panel megtalálása:

Először válassza ki a napenergia kategóriát, majd írja be a modul nevét keresőszóként (pl.: NU-AF370).

Ha Ön telepítő vagy forgalmazó, letöltheti a flash-adatokat és a termékfotókat. A fénykép adatbázishoz való bejelentkezési információkhoz egyszerűen vegye fel a kapcsolatot értékesítési kapcsolattartójával, és kérjen hozzáférést.

>> Flash-adatok

>> Fénykép adatbázis

Napelem panelek   |   Napenergia-támogatás   |   Napelem hírek   |   A Sharp Solarról

Kövesse a Sharp Solar EMEA-t  LinkedIn    |   Twitter   |   YouTube

Iratkozzon fel a kivitelezőknek, forgalmazóknak és projektpartnereknek szóló napelemes hírlevelünkre itt.