Napenergia-támogatás
Lépjen kapcsolatba a Sharp PV Solar műszaki támogató csapatával
A következő témákban tehet fel kérdéseket:
- Napelem panelek
(cseremodulok is)
- Akkumulátor megoldások
- Energiagazdálkodás
Küldjön üzenetet ezen kapcsolatfelvételi űrlap segítségével.
Kárigény bejelentése
Abban a valószínűtlen esetben, ha hibás terméket kap, kérjük:
1. Forduljon a kereskedőjéhez vagy a telepítőjéhez.
2. Ön vagy lehetőleg a kereskedője/szerelője regisztrálhatja a hibás terméket a Sharp eService - Register szolgáltatásban. A reklamáció benyújtása előtt regisztrálnia kell az eService szolgáltatásba. A regisztrációhoz kattintson az alábbi Sharp eService Registration gombra. Válassza ki a vásárlót, ha Ön a telepítő vagy a forgalmazó, és válassza ki a napenergia-kárigényt, ha Ön a végfelhasználó.
3. A bejelentkezési információkat a következő munkanapon e-mailben kapja meg. Ezekkel a bejelentkezési adatokkal lépjen be az eService Platformra, és ott adja meg az kárigényével kapcsolatos információkat.
Letöltések
A Sharp termékekhez tartozó összes letölthető dokumentumot megtalálja a letöltési központban.
A megszűnt panelek garanciális / jótállási feltételei és telepítési kézikönyvei szintén letölthetők.
A megfelelő panel megtalálása:
Először válassza ki a napenergia kategóriát, majd írja be a modul nevét keresőszóként (pl.: NU-AF370).
Ha Ön telepítő vagy forgalmazó, letöltheti a flash-adatokat és a termékfotókat. A fénykép adatbázishoz való bejelentkezési információkhoz egyszerűen vegye fel a kapcsolatot értékesítési kapcsolattartójával, és kérjen hozzáférést.
Lépjen velünk kapcsolatba!
Napelem panelek | Napenergia-támogatás | Napelem hírek | A Sharp Solarról
Kövesse a Sharp Solar EMEA-t LinkedIn | Twitter | YouTube
Iratkozzon fel a kivitelezőknek, forgalmazóknak és projektpartnereknek szóló napelemes hírlevelünkre itt.