Általános információ a vizuális megoldások támogatásáról
Amennyiben használati útmutatót, gyártói garanciajegyet, stb. keres, kérjük, kattintson a Sharp letöltési központ menüpontra:
A SHARP üzleti partnerei számára hasznos információkat gyűjtöttünk össze az Üzleti partnereinknek oldalon. További információért kattintson a linkre:
Bármelyik Sharp vizuális megoldást vagy terméket használja és bármi is a cég igénye, támogatást nyújtunk, pontosan akkor, amikor Önnek szüksége van ránk.
Vizuális megoldások támogatás – Kapcsolat
Amennyiben vizuális megoldással vagy termékkel kapcsolatban van szüksége segítségre, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba az alábbi telefonszámon vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon.
Big Pad, kijelzők, videofalak, projektorok:
Telefon: +36 181 525 00
BIG PAD – Jótállási feltételek
Az Ön SHARP BIG PAD megjelenítőjét a legnagyobb mértékű gondoskodással, figyelemmel és minőségben gyártották.
Ha terméke gyártói jótállási jegyét keresi, kérjük, kattintson a SHARP letöltési központ menüpontra:
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a gyártói jótállási jegy nincs hatással az Ön kereskedőjével fennálló kötelező jótállásra
Professzionális megjelenítő – Jótállási feltételek
Az Ön SHARP professzionális megjelenítőjét a lehető legnagyobb mértékű gondoskodással, figyelemmel és minőségben gyártották.
Ha terméke gyártói jótállási jegyét keresi, kérjük, kattintson a SHARP letöltési központ menüpontra:
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a gyártói jótállási jegy nincs hatással az Ön kereskedőjével fennálló kötelező jótállásra
Videofal – Garancia feltételek
Az Ön SHARP videofalát a legnagyobb mértékű gondoskodással, figyelemmel és minőségben gyártották.
Ha terméke gyártói jótállási jegyét keresi, kérjük, kattintson a SHARP letöltési központ menüpontra:
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a gyártói jótállási jegy nincs hatással az Ön kereskedőjével fennálló kötelező jótállásra