Kapcsolat

Sharpdesk Mobile

A Sharp mobil nyomtatási és szkennelési megoldása iOS, Android™, és Windows® rendszerű mobileszközökhöz
Optimalizálja a mobil munkavégzés előnyeit a Sharpdesk Mobile segítségével, a Sharp nagy teljesítményű, korszerűbb mobil nyomtatási és szkennelési alkalmazásával. A felhasználók vezeték nélküli hálózatokon keresztül csatlakozhatnak a támogatott Sharp MFP nyomtatókhoz iOS, Android™ vagy Windows® készülékükről, problémamentes nyomtatást, egyszerűsített szkennelést vagy zökkenőmentes együttműködés kapva más alkalmazásokkal.

Optimalizálja mobil munkáját a Sharppal

 

Gondtalan nyomtatás

Csatlakozzon egy vezeték nélküli hálózathoz, válasszon ki egy dokumentumot, tekintse meg, majd nyomtassa ki közvetlenül egy támogatott Sharp MFP-re iOS, Android vagy Windows rendszerű készülékéről.

Egyszerűbb szkennelés

Egy Sharp MFP-ről közvetlenül szkennelhet papír alapú dokumentumokat mobil eszközére egyszerűen hozzáférhető PDF, JPEG, TIFF vagy PNG fájlba. Mobil készüléke profilját eltárolhatja az MFP-n, mint szkennelési rendeltetési helyét, így bármikor egyszerűen megismételheti a feladatot.

Zökkenőmentes együttműködés más alkalmazásokkal

Sharpdesk Mobile lehetővé teszi más alkalmazásokkal történő zökkenőmentes fájlmegosztást. A felhasználók beszkennelt fájlokat csatolhatnak e-mailekhez, megoszthatnak dokumentumokat, illetve kinyomtathatnak fájlokat más támogatott mobil alkalmazásokból.

Szolgáltatások

Támogatott mobil eszközök

  • iOS* rendszerű mobileszközök iOS 6, 7 vagy 8 verzióval
  • Androidos mobileszközök Android™ 2.3, 4.0, 4.1, 4.2, 4.3 és 4.4 verzióval
    • Ajánlott képernyő felbontás: 800 x 480 pixel vagy nagyobb
  • Windows rendszerű mobileszközök:
    • V1.2.3: Windows® 8 Pro, Windows® 8 Enterprise, Windows® 8.1 Pro, Windows® 8.1 Enterprise, Windows® RT & Windows® RT 8.18.1 Enterprise, Windows® RT és Windows® RT 8.1
    • V2.1.1: Windows® 8,1 Pro, Windows® 8.1 Enterprise & Windows® RT 8.1
    • Minimális rendszerkövetelmények: 1GHz-es processzor, 1GB RAM, 20MB szabad HDD tárhely és 1024 x 768 pixeles képernyő felbontás DirectX® 9 grafikus támogatással.  Ajánlott képernyő felbontás: 1366 x 768 pixel. Érintőképernyő ajánlott.

Támogatott fájl formátumok

  • PDF**, titkosított PDF**, kompakt PDF**

  • TIFF

  • PNG***

  • JPEG

* Bonjour-t engedélyezni kell a támogatott MFP-k automatikus felismeréséhez.
** PostScript bővítő készlet szükséges a PDF-ek nyomtatásához
*** PNG formátumot nem támogatják a Windows alapú mobileszközök

Jellemzők

Nyomtatás

  • PDF, JPEG,TIFF és PNG fájlok kényelmes nyomtatása iOS, Android™ vagy Windows® alapú mobileszközről
  • Fájlok nyomtatása más támogatott mobil alkalmazásokból
  • Egyszerűen nyomtathat e-maileket és mellékleteiket vagy weboldalakat a támogatott mobil eszközökről

Szkennelés és megosztás

  • Szkennelés és fájlok mentése támogatott MFP-ről iOS, Android ™ vagy Windows® alapú mobileszközre
  • Minden szkennelési beállítás kezelhető a támogatott mobileszközről
  • Gyorsan elküldheti e-mailben a beszkennelt fájlokat mobileszközével
  • Ossza meg a beszkennelt fájlokat más támogatott mobil alkalmazásokkal

Telepítés

  • Az ingyenesen letölthető alkalmazás elérhető az Apple App Store-ban, a Google Play™ áruházban vagy Windows® Store-ban
  • A támogatott Sharp MFP-ket automatikusan felismeri és csatlakozik hozzájuk
  • A támogatott Sharp MFP-k manuálisan is hozzáadhatók
  • Nincs szükség driver telepítésére
  • A felhasználó azonosítás növeli a biztonságot

GYIK

  • Általános

    Q1. Nem tudom letölteni és telepíteni a Sharpdesk Mobile alkalmazást eszközömre.

    Ellenőrizze, hogy készüléke operációs rendszerét támogatja a Sharpdesk Mobile. Amennyiben lehetséges, frissítse eszköze operációs rendszerét a Sharpdesk Mobile által támogatott verzióra (részletekért lásd a támogatás oldalt).

     

    Q2. A nyomtatók/szkennerek keresése nagyon sok időt vesz igénybe Android/Windows készülékeken.

    Ha nagyon sok SNMP eszköz van a hálózat ugyanazon részéhez csatlakoztatva, az automatikus keresés több időt vesz igénybe (eszközönként kb. 10 másodperc). Hálózati nyomtatók/szkennerek legtöbbje támogatja az SNMP szabványt.

     

    Q3. A beszkennelt fájlok listájában néhány esetben nem látszódnak az előnézeti  bélyegképek.

    1. Ha a szabad memória (RAM) nem elegendő, a bélyegképeket nem hozza létre az alkalmazás. Ebben az esetben az alapértelmezett bélyegkép jelenik meg. Általában a dokumentum alacsonyabb felbontással vagy nagyobb tömörítési aránnyal történő újbóli beolvasása segít a Sharpdesk Mobile alkalmazásnak létrehozni a bélyegképet. Ugyanakkor az olyan műveletek, mint nyomtatás, e-mailhez csatolás, másik alkalmazásba küldés vagy a fájlok kezelése tökéletesen működik a képpel.
    2. Ez az alkalmazás nem képes bélyegképeket/előnézeti képeket létrehozni egyes fájlok esetében, még ha az alkalmazás képes is kezelni őket. Bővebben lásd a mellékletet.

    Q4.  iOS készüléken a beszkennelt dokumentumok listájában egyes fájlok bélyegképe hibás.

    Nem szkeneléssel létrehozott PDF fájlok bélyegképe hibás lehet, ugyanakkor az olyan műveletek, mint a nyomtatás, e-mailhez csatolás, másik alkalmazásba küldés vagy a fájlok kezelése helyesen működik velük.

    Q5.  A "Can’t preview an image" (Előnézet nem érhető el) üzenet jelenik meg, amikor kiválasztok egy fájlt előnézetének megtekintéséhez.

    1. Ha a szabad memória (RAM) nem elegendő, az előnézeti képet nem hozza létre az alkalmazás. A felesleges alkalmazások bezárásával lehetővé válhat a Sharpdesk Mobile-nak hogy megjelenítse az előnézeti képet.  Ugyanakkor az olyan műveletek, mint a nyomtatás, e-mailhez csatolás, másik alkalmazásba küldés vagy a fájlok kezelése helyesen működik velük.
    2. Lásd a Q1-3. pont 2. válaszát.

    Q6.  iOS készüléken nem fér az előnézeti kép a képernyőre, amikor a képet a lehető legjobban lekicsinyítem.

    iOS 4.3 verziójával fordulhat ez elő. iOS 5 - 7 verziókra történő frissítéssel megoldódik a probléma. Ugyanakkor az olyan műveletek, mint a nyomtatás, e-mailhez csatolás, másik alkalmazásba küldés vagy a fájlok kezelése helyesen működik a képpel, még akkor is, ha nem frissíti a készülék iOS verzióját.

    Q7. Nem működik a szkennelés vagy a nyomtatás az olyan iOS eszközön, amit iOS 6 verzióra frissítettek.

    1. Ismert hiba, hogy a Wi-Fi hálózati kapcsolat azonnal kikapcsol csatlakozás után. Ilyen esetekben az egyik lehetséges megoldás a Wi-Fi beállítások törlése, majd az újbóli csatlakozás. Másik megoldás a “Settings”>”General”>”Reset”>”Reset Network Settings” beállításhoz lépés. A felugró menüben kattintson a “Reset” opcióra, majd adja meg újból a hálózati beállításokat.
    2. Ellenőrizze készüléke Sharpdesk Mobile alkalmazásának verzióját, és frissítse a legújabb verzióra, ha szükséges.

    Q8. Windows 8/RT készüléken egy másik alkalmazás ablaka igazítható, miközben ez az alkalmazás fut, de ugyanakkor ez az alkalmazás nem használható, ha az alkalmazás mérete kisebb a képernyőn.

    Ez az alkalmazás nem használható kicsinyített igazított alkalmazásként. Húzza el az osztást, amíg a méretek meg nem cserélődnek.

     

    Q9. Hogyan jeleníthető meg a verzió információ és a súgó Windows alapú eszközökön?

    Húzza el a képernyő jobb oldalát a Charm menü megjelenítéséhez. Koppintson a “Settings” (Beállításokra) a Charm menüben, majd a “Permissions” (Jogosultságok) (“About” Windows 8.1/RT 8.1 eszközökön) elemre a verzió információ megjelenítéséhez. Koppintson a “Help” (Súgó) ikonra a súgó megjelenítéséhez.

     

    Q10.  Egyes esetekben az alkalmazás zárol vagy instabillá válik.

    Ha nagyméretű fájlokat szkennelt az alkalmazásba, az alkalmazás a készülék szabad memóriáját használja a lehetséges felső határig. Ebben az esetben előfordulhat ez a jelenség. A szkennelés, nyomtatás során, illetve az alkalmazás működésében hibák jelentkezhetnek.

  • Alkalmazás beállítások

    Q1. Nem jelenik meg nyomtató/szkenner a “Nyomtató/szkenner keresés” menüpontban a “Nyomtató/szkenner beállításokban.”

    1. A nyomtatóknak/szkennereknek ugyanahhoz a hálózati szegmenshez kell csatlakozniuk, mint a készüléknek. Ha egy másik hálózati szegmenshez csatlakoznak, mint a készülék, kattintson a manuális hozzáadás (Add Manually) opcióra a nyomtató/szkenner IP címének megadásához.
    2. Ellenőrizze, hogy a “Public Get Community” és az “Enter Community String(s)” helyesen vannak beállítva a "Settings”-“Application Settings”-“SNMP Settings” menü pontban.

     

    Q2. Nem tudok nyomtatni/szkennelni arra nyomtatóra/szkennerre, aminek az IP címét manuálisan adtam meg.

    1. Kérjük, ellenőrizze, hogy a HTTP és FTP (vagy RAW nyomtatás) engedélyezve van azon a hálózati szegmensen, amelyhez a készülék és a nyomtató / szkenner csatlakozik. A hálózati kapcsolathoz szükséges hitelesítés vagy proxy beállítás szükséges lehet bizonyos környezetekben.
    2. A nyomtatón beállított portszám eltérhet a készüléken manuálisan megadott port számtól (alapértelmezés szerint 21 vagy 9100). Kérjük, ellenőrizze a nyomtatón beállított port számot az alábbi módon, és módosítsa a beállítást a készüléken. Nyissa meg a nyomtató eszköz weblapját webböngészőjében, ellenőrizze a port szám beállítását: [Application Settings]-[Setting for Print from the PC] (Ha a "Use Raw Print" az "Application Settings" menüben ki van kapcsolva (nincs bejelölve)) [Network Settings]-[Print Port Settings]-[Raw] fül (Ha a "Use Raw Print" be van kapcsolva (bejelölt)).

    Q3. "Add Manually" (Manuális hozzáadás) segítségével hozzá lehet adni ugyanannak a nyomtatónak / szkennernek az IP címét, ami már szerepel a listában. (Több mint 2 nyomtató / szkenner van, amelyeknek azonos az IP címe, de a nevek különböznek.)

    Ez a Sharpdesk Mobile specifikációját követi. Ha a nyomtatót / szkennert manuálisan adjuk hozzá, a nyomtató / szkenner neve az IP-címe lesz. Ha a "Find Printers/Scanners" (Nyomtató/szkenner keresés) parancsot használjuk, a név a nyomtató / szkenner beállított neve lesz. Azonos neveket nem lehet hozzáadni, de különböző neveket  igen.

  • Szkennelés

    Q1. Nem tudok szkennelést végrehajtani mobileszközömről.

    1. Ez a funkció egyes nyomtatókon/szkennereken nem támogatott. Ezen a weboldalon találja a támogatott modelleket. Szükség lehet a firmware frissítésére.
    2. A szkenner kezelőpaneljén a kezdőképernyőnek kell megjelennie.
    3. Ha a HTTP nem használható a szkenneren, a szkenner nem is tud adatokat küldeni az alkalmazásnak. Nyissa meg a szkenner weboldalát PC-je böngészőjén keresztül. ellenőrizze, hogy a [HTTP] engedélyezve van a [Security Settings]-[Port Control]-[Server Port] menüpontban. Ha az alkalmazás kommunikációs modul (MX-AMX2) vagy a külső elszámoló modul (MX-AMX3) telepítve van, ellenőrizze, hogy a [HTTP] a [Sharp OSA(Extended Platform)] beállításnál is engedélyezve van a [Security Settings]-[Port Control]-[Server Port] pontban.
    4. Ez a funkció nem támogatott a Windowsos V1.2.3 verzióban.

     

    Q2. A “Scan from (scanner name)” (Szkennelés "szkenner neve") gombra kattintva a “Profile Registration failed” (Profil regisztrációja sikertelen) üzenet jelenik meg, a “Registering profile” (Profil regisztrációja) után, és a Sharpdesk Mobile nem lép várakozó állapotba.

    1. Lásd a Q2-2. pont 1. válaszát..
    2. Ha a szkenner kezelőpanelje a címlistát jeleníti meg, a profil regisztráció sikertelen lesz. Használja úgy a kezelőpanelt, hogy a címlista ne jelenjen meg (pl. másolás vagy kezdőképernyő) és szkenneljen újból.
    3. Lásd a Q3-1. pont 3. válaszát.
    4. Ha a HTTP nem használható a szkenneren, a szkenner nem is tud adatokat küldeni az alkalmazásnak. Nyissa meg a szkenner weboldalát PC-je böngészőjén keresztül. ellenőrizze, hogy a [HTTP] engedélyezve van a [Security Settings]-[Port Control]-[Server Port] menüpontban.

     

    Q3. A “Scan from (scanner name)” (Szkennelés "szkenner neve"-ről) gombra kattintva, a “Your Profile is already registered with the selected MFP. Would you like to overwrite it?” (Profilja már regisztrálva van a kiválasztott MFP-vel. Kívánja felülírni?) üzenet jelenik meg a “Registering profile” után.

    A Sharpdesk Mobile-ban beállított név (ami azonos a megjelenített névvel) már regisztrálva van a szkenner címjegyzékében. Ha a felhasználó úgy használta a Sharpdesk Mobile-t, hogy a "Profile Automatic Delete" (Profil Automatikus Törlés) beállítás KI-re van állítva, akkor válassza az "Overwrite" (Felülírás) opciót a folyamat folytatásához.

    Ha ezt a nevet már azelőtt regisztrálták a szkenner címjegyzékében, mielőtt a felhasználó elkezdte használni a Sharpdesk Mobile-t, a bejegyzés címe már be lett állítva a felhasználó által használt PC-re, vagy a felhazsnáló e-mail címére. Ebben az esetben érintse meg a "Cancel" (Mégsem) gombot a folyamat elvetéséhez, szerkessze át a Sharpdesk Mobile-ban beállított "Display name"-t és indítsa újra a szkennelést.

    Q4. A készülékem bejegyzése a szkenner címlistájában maradt, miután szkennelt adatokat fogadott.

    Kattintson a “Setting” pontra a felső menüben, majd az “Application Settings.” opcióra. ellenőrizze, hogy a “Profile Automatic Delete” beállítás “O(OFF)"-ra van állítva. Ha “I(ON)”-ra van állítva, állítsa át “O(OFF)”-ra. A szkenneren megmaradt bejegyzés törölhető a szkenner weboldalán a címtárban történő kereséssel.

     

    Q5. “Profile Registration Failed” (Profil regisztráció sikertelen) üzenet jelenik meg a beszkennelt adatok fogadása után.

    1. Ez akkor fordulhat elő, ha a címjegyzék megjelenik a kezelőpanelen  közvetlenül a szkenner Start gombjának megnyomása után. Ebben az esetben a beolvasott adatokat sikeresen fogadta a készülék.
    2. Nyissa meg a szkenner weboldalát PC-je böngészőjében. Ha a [System Settings]-[Image Send Settings]-[Operation Settings]-[Default Settings] fülön a [Hold Settings for a while after scanning has been completed] négyzet be van jelölve, törölje a jelölést.
    3. Ha egyik fenti megoldás sem szüntette meg a problémát, kattintson a “Settings”-“Application Settings” menüpontra, és állítsa a “Profile Automatic Delete” opciót “O(OFF)”-ra. Ezt követően az üzenet nem fog megjelenni. Bár nem probléma, ha a profil a szkennerben marad, a felhasználó törölheti a profilt a szkenner weboldalának címjegyzékéből.

     

    Q6. Mivel a készülék fix IP-címet használ és én mindig ugyanazt a szkennert használom, nem akarom a bejegyzés törlését a címjegyzékből.

    Kattintson a “Settings” opcióra a felső menü képernyőjén a készüléken, majd kattitnson “Application Settings” opcióra. Ellenőrizze, hogy a “Profile Automatic Delete” beállítás “O(OFF)”-ra van állítva. Ha “I(ON)”-ra van állítva, állítsa “O(OFF)”-ra.

     

    Q7. A szkennertől érkezett fájl nem jelenik meg a “Print”, “Attach to E-mail”, “Send to Application” vagy a “Manage Files” listáján.

    Szkennelés funkció esetén csak az elmentett fájl listázható ezekben a funkciókban. A mentés műveletet végre kell hajtani, az érkezett szkennelés megtekintésekor.

     

    Q8. Az iOS rendszerű készülékem várakozó állapotban volt és a dokumentum szkennelése megtörtént, de a készülék nem kapta meg a szkennelt adatokat vagy az alkalmazás váratlanul leáll.

    Ez olyankor fordul elő, ha nem ASCII-karaktert használnak a fájlnévben a szkenneren a küldés beállításakor. Használjon ASCII karaktereket a fájlnév megadásakor.

    Q9. Android rendszerű készülékem várakozó állapotban volt és a dokumentum szkennelése megtörtént, de a készülék nem kapta meg a szkennelt adatokat vagy a fájl név üresé válik.

    Ez olyankor fordul elő, ha nem ASCII-karaktert használnak a fájlnévben a szkenneren a küldés beállításakor. Használjon ASCII karaktereket a fájlnév megadásakor.

     

    Q10. Windows rendszerű készülékem várakozó állapotban volt és a dokumentum szkennelése megtörtént, de a készülék nem kapta meg a szkennelt adatokat.

    1. Ha a Network Scanner Tool telepítve van a Windows-alapú készülékén, a szkennelt adat nem fogadható. Változtassa meg a port számát a [System Options] fülön a Network Scanner Tool-ban.
    2. Készüléke Windows tűzfala blokkolhatja a szkennertől érkező kommunikációt. Kérjük, hozzon létre egy új Windows tűzfal szabályt, amely lehetővé teszi a TCP kommunikációt a 4687 porton keresztül (lehet, hogy a hálózati rendszergazda segítségére lesz ehhez szüksége).

     

    Q11.  Előfordulhat olyan eset, hogy a szkennelés sikertelen, mert a beolvasott dokumentum magas oldalszámmal rendelkezik.

    Ha készüléke alvó állapotba lép egy dokumentum szkennelés közben, a szkennelés sikertelen lehet. Kérjük, kapcsolja ki a készülék alvó üzemmódját.

  • Nyomtatás

    Q1. Nem tud nyomtatni a nyomtatóra Sharpdesk Mobile-ról.

    1. Ellenőrizze, hogy a Nyomtató bővítő készlet telepítve van-e a nyomtatón, amire nyomtatni szeretné a fájlt.
    2. Ellenőrizze, hogy az FTP vagy a Raw print engedélyezett-e a hálózaton, melyre az eszköz és a nyomtató csatlakoztatva van. Szükség lehet a hálózati kapcsolat hitelesítésére vagy proxy beállításra bizonyos környezetben.
    3. Az FTP hálózati portja megváltozhat a nyomtatóban a “Nyomtatók/Scanner keresése" után. Ellenőrizze az FTP port beállításokat a Q2-2 kérdésre adott válaszokhoz hasonló módon.
    4. Ha a felhasználó hitelesítése be van állítva a nyomtatón, nyomja meg a “Beállítások”-“Felhasználó beállítások” opciót a Bejelentkezési név és Jelszó helyes beállításának jóváhagyásához.
    5. Mivel a hálózati kapcsolat lehet instabil, ellenőrizze a hálózati kapcsolatot és nyomja meg ismét a “Nyomtatás” gombot.

     

    Q2.    PDF fájl nyomtatásakor nagyon sok ismeretlen karaktert nyomtat a készülék.

    1. Ellenőrizze, hogy a PS3 bővítő készlet telepítve van-e a nyomtatón, amire nyomtatni szeretné a fájlt.
    2. Ritkán előfordulhat, ha a hálózati kapcsolat instabillá válik azután, hogy a nyomtató megkezdi a nyomtatást. (Ebben az esetben a nyomtató operációs paneljén található “Feladatsor” a Munka státuszban "ismeretlen".)
    3. Ez előfordulhat, ha a készüléke csak gyenge wifi jelet kap. Kerülje a készülék használatát ilyen helyzetben, és inkább olyan helyen használja, ahol erősebb a jel.

     

    Q3.   "Fájl kiválasztása" parancs csak azokat a dokumentumokat listázza, amelyeket a Sharpdesk Mobile fogadott.

    Ha egy másik alkalmazáson tárolt fájlt szeretne nyomtatni, indítsa el az alkalmazást, nyissa meg a fájlt és küldje el a Sharpdesk Mobile-ra. Így kinyomtatható a fájl Sharpdesk Mobile-ról.

    Q4.  Nem lehet összehúzni/széthúzni/görgetni a képet, amikor kiválasztom nyomtatásra és előnézetre.

    1. Ha nem tud zoomolni, a kép talán már teljesen fel van nagyítva, vagy teljesen le van kicsinyítve. Ha nem tud görgetni, a kép/fájl talán már teljesen fel van nagyítva, vagy mérete már a képernyő méretéhez illeszkedik.
    2. Ha iOS készüléket használ, összehúzás/széthúzás/görgetés közben ügyeljen rá, hogy ne érjen a “Nyomtatás ide (nyomtató neve)” gombhoz (a képernyőnek az a része, ahol a fül a jobb szélen található).

     

    Q5. Megjelenik egy üzenet (A fájl olvasása megszakadt) az  iOS eszközön, amikor a "Fotók" képernyőn választok ki egy fájlt.

    Ha egy iOS készüléket használ iOS 4.3 - 5 verzióval, ellenőrizze, hogy iOS készülékén a [Location Services] beállítás [ON]-ra van állítva a [Settings]-[Location Services] menüpontban. Ha iOS készülékén iOS 6 vagy 7 verzió fut, ellenőrizze, hogy a [Photos]-hoz való hozzáférés engedélyezett az alkalmazásnak. Ehhez lépjen a [Settings]-[Privacy]-[Photos] beállításhoz, ahol megjelenik az alkalmazás lista, majd keresse meg a “Sharpdesk Mobile” alkalmazást és állítsa [ON]-ra.

    Q6. Az e-mail nem tekinthető meg előnézetben az alkalmazás iOS/Android verzióján.

    1. Ellenőrizze, hogy készüléke csatlakozott a hálózathoz.
    2. Ellenőrizze, hogy az e-mail beállítások megfelelőek az alkalmazásban. Az Ön e-mail szerverének támogatnia kell az IMAP4-t.
    3. Ha az e-mail szzerver és a nyomtató/scanner különböző hálózatokhoz vannak csatlakoztatva, az e-mail nem tekinthető meg előnézetben, ha a készüléke ugyanarra a hálózatra van csatlakoztatva, mint a nyomtató. Csatlakoztassa a készülékét ahhoz a hálózathoz, amelyikhez az e-mail szervere kapcsolódik.

    Q7. Nem nyomtatható e-mail az alkalmazás iOS/Android/Windows verzióján.

    1. Szöveges vagy HTML formátumú e-mailek nyomtathatók ki. Egyéb formátumok (pl. rich text) nem nyomtatható.
    2. Ha az e-mail szerver és a nyomtató különböző hálózatokhoz van csatlakoztatva, az e-mail nem nyomtatható ki, ha a készülék ugyanarra a hálózatra csatlakozik, mint  az e-mail szerver. A nyomtatandó e-mail kiválasztása után csatlakoztassa készülékét ahhoz a hálózathoz, melyhez a nyomtató kapcsolódik.

    Q8. Nem sikerül kinyomtatni egy e-mailt az alkalmazás Windows verziójából (V2.0).

    E-mail szöveg megosztása az asztal e-mail alkalmazásából nem támogatott. Használja a Mail app-ot (Windows Store app).

     

    Q9. Nem lehet weboldalakat böngészni/nyomtatni az alkalmazás iOS/Android/Windows verziójában. (megjegyzés) A Windows verzió nem támogatja a weblapok böngészését.

    1. Ellenőrizze, hogy készüléke csatlakozott a hálózathoz.
    2. Ha a web szerver és a nyomtató különböző hálózatokhoz van csatlakoztatva, a készülék nem férhet hozzá a weboldalhoz, ha a készülék ugyanahhoz a hálózathoz csatlakozik, mint a nyomtató, és fordítva. A nyomtatandó weboldalak kiválasztása után csatlakoztassa készülékét ugyanahhoz a hálózathoz, melyhez a nyomtató is csatlakozik.
    3. Azok a weboldalak, melyek nem HTML formátumúak, nem böngészhetők. Azok a weboldalak, melyeket az alkalmazás nem tud böngészni, nem nyomtathatók ki. Bár azok a weboldalak, melyek HTML formátumúak, de nem .html (vagy .html) kiterjesztésűek, böngészhetők és kinyomtathatók.

     

    Q10.  Nem sikerül kinyomtatni weboldalakat az alkalmazás Windows verziójából (V2.0).

    Weboldal megosztása az asztal web böngészőjéből nem támogatott. Használja az Internet Explorer-t a Windows Store app-ból.

  • Csatolás emailhez

    Q1.  Ha egy fájl kiválasztása után a "Csatolás emailhez" parancsot választom, a támogatott mobil eszköz E-mail alkalmazás elindul, de a csatolt kép vízszintesen (függőleges) hosszabbnak tűnik.

    Az E-mail alkalmazás beállításaitól függően néhány kép esetében helytelenül jelenítheti meg a képarányokat. A csatolt kép helyes képarányokkal lesz elküldve.

  • Küldés alkalmazáshoz

    Q1. Az alkalmazás, amihez küldeni szeretném a fájlt nem szerepel a listán, amikor az "Alkalmazáshoz küldés" parancshoz választom.

    1. A Sharpdesk Mobile csak a JPEG, TIFF, PDF  (köztük a nagy felbontású PDF és a titkosított PDF) és PNG (kivéve Windows V1.2,3) formátumot támogatja. A “Send to Application” (Megnyitás ezzel) listában szereplő alkalmazások, azok az app-ok, amelyekbe a Sharpdesk Mobile el tudja küldeni ezeket a formátumokat. Az adott alkalmazás által kezelt fájlformátumokról tájékozódjon az egyes alkalmazások útmutatójából vagy súgójából.
    2. Ha iOS 5-ös vagy korábbi iOS eszközt használ, legfeljebb 9 alkalmazás jelenik meg. Ha a “Sharpdesk Mobile” nem jelenik meg, távolítsa el a szükségtelen alkalmazásokat.
  • Nyomtatás más alkalmazásból

    Q1.  Windows használatakor néhány alkalmazás a fájlhoz tartozó linket osztja meg ahelyett, hogy magát a fájlt megosztaná. Ebben az esetben a Sharpdesk Mobile nem jelenik meg a Share charm menüben, mivel nem tudja kezelni a fájl linkjét.

    1. A Sharpdesk Mobile csak a JPEG, TIFF, PDF  (köztük a nagy felbontású PDF és a titkosított PDF) és PNG (kivéve Windows V1.2,3) formátumot támogatja. Ha egy fájlt küld ezekben a formátumokban, megjelenik a “Sharpdesk Mobile”.
    2. Ha iOS 5-ös vagy korábbi iOS eszközt használ, legfeljebb 9 alkalmazás jelenik meg. Ha a “Sharpdesk Mobile” nem jelenik meg, távolítsa el a szükségtelen alkalmazásokat.
    3. Windows használatakor néhány alkalmazás a fájlhoz tartozó linket osztja meg ahelyett, hogy magát a fájlt megosztaná. Ebben az esetben a Sharpdesk Mobile nem jelenik meg a Share charm menüben, mivel nem tudja kezelni a fájl linkjét.
  • Fájlok kezelése

    Q1. Nem tud mappát törölni Windows alapú eszközön.

    Ha nem támogatott formátumú  (pl. DOC vagy TXT) fájl van egy adott mappában, a mappa nem törölhető (hibaüzenet jelenik meg).

     

    Q2. Nem tud fájlt/mappát áthelyezni Windows alapú eszközön.

    Ha azonos nevű fájl/mappa létezik a célmappában, a fájl/mappa nem helyezhető át (hibaüzenet jelenik meg).

Felhasználói útmutató

További információért arról, hogyan adhat nyomtatót / szkennert az alkalmazáshoz, hogyan nyomtathat dokumentumokat vagy fényképeket, hogyan szkennelhet Sharpdesk Mobile alkalmazásba, hogyan küldheti el emailben a mentett fájlokat vagy oszthatja meg azokat más támogatott mobil alkalmazásokkal, kérjük, kattintson az alábbi linkre, ahol megtekintheti egyszerű, lépésről-lépésre haladó használati útmutatónkat iPhone, iPad vagy Androidos készülékekhez.