Kapcsolat

Sajtóközlemény

Jó színben megjelenő cégek

Varsó, 02.02.2016

Mi befolyásolja egy ügyfél vásárlási döntését? Vajon tényleg igaz, hogy ha a számlák határidejét színes betűkkel írják, akkor ügyfeleink gyorsabban teljesítik a fizetést? Ha pedig színes borítékban tesszük a levelünket, akkor elsőbbségi levélként kezelik? Ha megfelelő színt választunk, ügyfeleink jobban kötődnek majd a márkához és hajlandóbbak lesznek időt és pénzt áldozni rá.

Az internetes marketing királya a szín. A megfelelő vizuális stimuláció felkelti a néző érdeklődését, és a weboldal-tulajdonos szándékának megfelelő érzelmeket váltja ki belőle. A szín figyelemfelhívó, mi több: a márkaidentitás egyik fontos eleme.

- A színeknek nem csupán díszítő és figyelemfelhívó, hanem elsősorban kommunikációs szerepük van. Minden szín jelent valamit, közvetít valamit, meghatározott érzelmeket vagy asszociációkat kelt. A sikeres üzleti tevékenységhez szükség van arra, hogy ismerjük a színek nyelvét. Ezért olyan fontos, hogy a cég vizuális azonosítása megfeleljen a cég arculatának, és hogy az egész gyártási folyamat egységes legyen – nyilatkozta Adam Bieniewski, a Sharp Electronics CEE marketing managere.

Napjainkban a piaci verseny egyre növekszik, ezért tökéletes színt kell választanunk. Érdemes áldoznunk a céges színek megfelelő reprodukciójára, amiben a Pantone színminta lehet segítségünkre. A nyomtatási ágazat évek óta próbálkozik azzal, hogy olyan eszközöket fejlesszen ki, amelyek segítségével mind a nyomdatechnikában, mint az anyagok elektronikus, képernyőn megjelenő változatában azonos színek láthatók. Ha a munkát Sharp készülékeken végezzük, az egész folyamat rendkívül egyszerű. A PANTONE ugyanis hivatalosan elismerte, hogy a Sharp készülékek egy része képes a PANTONE színskála kalibrált reprodukciójára, vagyis a kinyomtatott anyagok színei a létező legjobb módon felelnek meg a PANTONE skála színeinek.

A PANTONE színek reprodukálásához a Sharp ügyfelei mind nyomdaipari gyártórendszerek (Polaris Office: MX-6240N / MX-7040N, Polaris Pro: MX-6500N / MX-7500N), mind pedig kisebb multifunkciós nyomtatók (Aries II: MX-2640N / MX-3140N / MX-3640N, Virgo II: MX-4140N / MX-4141N / MX-5140N / MX-5141N) közül választhatnak. A kisebb multifunkciós készülékeket különösen a reklámügynökségek, a grafikusok és a nagyobb cégek marketing osztályai értékelik, mivel saját irodájukban bármelyik pillanatban készíthetnek tökéletes minőségű, vizuálisan egységes termékismertetőt vagy prospektust.

Social