Kapcsolat

Szerviz igénylés

Ha készüléke meghibásodott vagy bármilyen szerviz igénye merül fel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot kereskedőjével vagy a telepítást végző vállalkozással. Vagy regisztrálhatja a meghibásodott készüléket közvetlenül itt. A meghibásodott termék regisztrációjához először regisztrálnia kell a Sharp e-Service szolgáltatására. Ehhez kérjük, kattintson a SHARP eService - Regisztráció gombra. Az eService felületen meg kell adnia néhány adatot. Ezt követően megnyitjuk Önnek ezt a felületet, és megkapja a belépéshez szükséges adatait. Ezután kattintson a SHARP eService - Belépés gombra.

Értékesítés utáni támogatás - Kapcsolat

Ha bármilyen kérdése van az alábbi termékekkel kapcsolatban:
- napelemek
- akkumulátor megoldások
- energia menedzsment
 

kérjük, küldjön nekünk üzenetet a kapcsolatfelvételi űrlap használatával:

Napelemek - Jótállási feltételek

Az Ön SHARP napelemét a lehető legnagyobb mértékű gondoskodással, figyelemmel és minőségben gyártották.

Ha terméke gyártói jótállási jegyét keresi, kérjük, válassza ki napeleme típusát termékeink közül.

Napelemek - Csere és repowering

Egy régebbi SHARP napelemet keres? A SHARP a már nem forgalmazott modulokkal kompatibilis típusokat is kínál. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az űrlap kitöltésével:

Érdeklődéshez kérjük, használja kapcsolatfelvételi űrlapunkat: