Szerviz igénylés
Ha készüléke meghibásodott vagy bármilyen szerviz igénye merül fel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot kereskedőjével vagy a telepítást végző vállalkozással. Vagy regisztrálhatja a meghibásodott készüléket közvetlenül itt. A meghibásodott termék regisztrációjához először regisztrálnia kell a Sharp e-Service szolgáltatására. Ehhez kérjük, kattintson a SHARP eService - Regisztráció gombra. Az eService felületen meg kell adnia néhány adatot. Ezt követően megnyitjuk Önnek ezt a felületet, és megkapja a belépéshez szükséges adatait. Ezután kattintson a SHARP eService - Belépés gombra.
Értékesítés utáni támogatás - Kapcsolat
Ha bármilyen kérdése van az alábbi termékekkel kapcsolatban:
- napelemek
- akkumulátor megoldások
- energia menedzsment
kérjük, küldjön nekünk üzenetet a kapcsolatfelvételi űrlap használatával:
Napelemek - Jótállási feltételek
Az Ön SHARP napelemét a lehető legnagyobb mértékű gondoskodással, figyelemmel és minőségben gyártották.
Ha terméke gyártói jótállási jegyét keresi, kérjük, válassza ki napeleme típusát termékeink közül.
Napelemek - Csere és repowering
Egy régebbi SHARP napelemet keres? A SHARP a már nem forgalmazott modulokkal kompatibilis típusokat is kínál. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az űrlap kitöltésével:
Érdeklődéshez kérjük, használja kapcsolatfelvételi űrlapunkat: